Rize Belediyesi Whatsapp Hattı


RİZE BELEDİYESİ E- BELEDİYECİLİK HİZMETLERİNE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ

Yatırım ve hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini her zaman ön planda tutan Rize Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için WhatsApp hizmet hattını oluşturdu.

444 50 53 numaralı çağrı merkezimiz, mobil uygulamamız, şahsen, sesli yanıt, e-belediye ve mail ortamında yapılan istek ve şikâyetlerin çözüme kavuşturulması noktasında vatandaşlarımıza bir adım daha yaklaşarak WhatsAap hattı üzerinden de hizmet vermeye devam edeceğiz. Vatandaşlarımız bundan sonra Rize Belediyesi ile ilgili istek, talep ve şikâyetlerini 0534 541 55 53 numaralı telefon hattını kullanarak Whatsapp kanalıyla iletebilecekler.


3 ADIMDA SORUNLARINIZ ÇÖZÜME KAVUŞUYOR!

Mesajınıza AD-SOYAD-İLGİLİ YERİN ADRESİNİ ekleyerek bize gönderin sorunları beraber çözelim.

Vatandaşlarımızın gerek yazarak, gerek fotoğraf veya video göndererek direkt olarak yetkililere ulaştıracağı istek, talep ve şikâyetleri ilgili birimlere aktarılarak değerlendirilmeye alınacak ve ekiplerimiz tarafından en hızlı şekilde çözüme kavuşturulacaktır. Rize Belediyesinin başarısında vatandaş odaklı hizmeti her zaman ön planda olmuştur. Şehrimizin gelişiminde ve değişiminde belediyenin yönettiği değil, halkımızın da katılımlarıyla yönetilen bir belediye anlayışını kendimize ilke edindik. Talep ve önerileriniz bizim için kıymetlidir.

Soru ve Görüşleriniz